سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزشگاه استثنایی مشعل
خردها، پیشوایان اندیشه ها و اندیشه ها، پیشوایان دلها و دلها، پیشوایان حواس و حواس، پیشوایان اندام اند [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   آموزشگاه مشعل  

این مراسم بمناسبت 26 مهرماه روز جهانی نابینایان در آموزشگاه استثنایی مشعل برگزار گردید.این مراسم با قرائت قرآن با صدای دانش آموز روشن دل احسان محب زایی آغاز گردید.سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران انجام شد.در ادامه مراسم مقاله همکار محترم سرکارخانم اشترک زاده و مسابقه برای دانش آموزان و دکلمه دانش آموز روشن دل و سرود زبان اشاره توسط دانش آموزان ناشنوا را داشتیم.در پایان نیز از دانش آموزان تقدیر بعمل آمد.


 

نوشته شده توسط:   آموزشگاه مشعل  

اگر کودکی دارید که دارای اختلال گفتار است و به خوبی نمی تواند صحبت کند و بالای سه سال سن دارد شما باید به یک کارشناس گفتاردرمانی مراجعه کنید حال اگر کودک تان زیر سه سال سن دارد به دلیل اینکه هنوز توجه و تمرکز کودک رشد کافی نیافته است به احتمال زیاد کودک با گفتاردرمان همکاری نخواهد کرد. در این حالت خود فرد مادر بایستی در منزل و محیط، آموزش گفتار را به عهده بگیرد. من در این جا مشاوراتی را خدمت تان ارائه می دهم امیدوارم اگر کودکی دارید که مشکل گفتاری دارد و مشابه یک کودک هم سن و سالش صحبت نمی کند این مشاورات به کارتان بیاید و مفید واقع شود.

 

دانلود متن کامل مقاله


 

نوشته شده توسط:   آموزشگاه مشعل  

 

نوشته شده توسط:   آموزشگاه مشعل  

بمناسبت ایام دهه فجر بین دانش آموزان و همکاران آموزشگاه مسابقات ورزشی در رشته های تنیس روی میز و فوتبال برگزار گردید.


 
<      1   2   3   4      
لیست کل یادداشت های این وبلاگ